A gondolattól....

 2010.01.29. 22:30

Már több napja izgatja a fantáziámat valami. A régi receptek között, találtam egy érdekességet, amit mindig is szerettem. De eddig úgy gondoltam , hogy számomra ez még nagyfalat , majd pár év múlva talán:) Aztán végűl , úgy gondoltam miért is ne? Végülis egyszer élünk. Meg kell próbálni. veszteni úgysem vesztek vele. Szóval holnap egy tortát készítek.

Ez a torta egy igazán remekmű,világszerte ismert és elismert magyar "találmány". Talán van aki kapisgálja ,hogy mi is lehet ez. A DOBOS torta. A mai napon végül elhatártoztam ,hogy el is készítem. Tehát ha Isten is úgy akarja ,akkor a holnapi nap folyamán elkészítem ezt a finomságot.
 

Kívánjatok szerencsét hozzá, nem egy egyszerű sütemény az biztos ,de remélem holnapi bejegyzésemben már képpel illusztrált , tökéletes Dobos torta receptjét tehetem közzé.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suti-kedvelok.blog.hu/api/trackback/id/tr361713695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása